Pro velké, střední, ale i malé firmy poskytujeme komplexní služby v oblasti pojištění a řízení rizik jejich podnikání. Prostřednictvím efektivního řízení rizik můžete eliminovat negativní dopady, které mohou nastat a lépe tak dosáhnete plnění vašich cílů.
Jak probíhá spolupráce s námi?
1. Proces řízení rizik
Identifikujeme rizika, která jsou spojena s činnosti vašeho podnikání. Na základě detailní analýzy rizik navrhneme nejen možnosti pojištění, ale i preventivní opatření pro pokrytí rizik. Může se tak stát, že vám doporučíme např. nová protipožární opatření, nebo jinou formu kontroly řidičů.
Proces řízení rizik je pro nás komplexní a opakující se proces, který se skládá z popisu činností a vztahů, z analýzy rizik a pokrytí rizik. Na základě tohto procesu vytvoříme Rizikovou zprávu, která je základem zadávací dokumentace pro výběrová řízení pojišťoven. Kvalitní Riziková zpráva je základem pro správně nastavený pojistný program a úsporu pojistného.
2. Výběrové řízení na pojistitele
Na základě Rizikové zprávy pro vás zabezpečíme výběrové řízení. Vypracujeme zadávací dokumentaci pro pojišťovny, zpracujeme poptávkové řízení, tak aby jste dostali jen ty nejlepší nabídky přímo na míru vašemu podnikání.
3. Pojistná smlouva
Po výběru pojistitele(ů) se postaráme o správné znění pojistné smlouvy. Pečlivě kontrolujeme pojistné podmínky a předkládáme vám smlouvu k podpisu.
4. Správa pojištění
Uzavřením smlouvy to u nás nekončí, právě naopak. Pro naše klienty neustále monitorujeme možnosti, které trh nabízí. V případě potřeby tak provádíme změny předmětů pojištění, jejich hodnot, limitů, spoluúčastí a změny rizik. S každou žádostí o změnu pojistného se i vy obracíte přímo na nás.
5. Likvidace pojistných událostí
Pomáháme vám s vyřizováním pojistných událostí z pojistných smluv, děláme vše pro to, aby jsme vymáhali oprávněné plnění pro naše klienty a vy se tak můžete naplno věnovat svému podnikání.
Naši zkušení odborníci udělají maximum pro vyřízení škody ve váš prospěch a v co nejkratším čase. Důležité je, aby jste se vždy obraceli s hlášením pojistných událostí na naší společnost. Ušetříte tím mnoho času, námahy a starostí.
6. Webový portál pro on-line komunikaci
Naši klienti mají možnost webového náhledu na své pojistné smlouvy a pojistné události, což velmi usnadňuje administraci a zefektivňuje vzájemnou komunikaci.